Kundportalen
Kundportalen är kontaktsidan mellan dig som kund och Folkhem. Här lägger Folkhem ut information och nyheter som rör din bostad och du kan ställa frågor om det finns något du undrar över. Du får tillgång till portalen i samband med ditt köp.
Vänligen kontakta oss om du inte fått tillgång till portalen.
Viktig information vid felanmälan/kontakt med Folkhem
Reklamation/Felanmälan
För att vi ska kunna behandla din felanmälan/frågor som du har ber vi dig vänligen uppge följande:
- Kontaktuppgifter (Namn, adress, lgh-nr, telefon, epost, bostadsrättsförening)
- Utförlig beskrivning (Var i lägenheten? När uppkom det? Hur uppkom det?)
- Bilder (Bifoga bilder, både från nära och längre avstånd, helst i JPEG-format)
Om felanmälan ej bedöms som garantifel kommer kostnad att debiteras förening alternativt boende.
Jour
Inträffar något akut utanför våra öppettider kan du kontakta jouren för din bostadsrättsförening eller fastighet. Kontaktuppgifter finner du på gemensamma anslagstavlor eller i din bo-pärm.
Tänk på att du som bostadsägare kan komma att bli debiterad utryckningskostnaden, kontakta därför inte jouren i onödan.
Kontaktuppgifter
Telefon: 020 - 22 22 66
E-post: kundcenter@folkhem.com